Čurby a Chymus na OBSCENE EXTREME 2005 těsně před ISACAARUM show
Chymus - živá mrtvola
Jimmy hobluje basu
F.C. - kytarová linka
Monthy
studuje bicí
Bambus - ex ISACAARUM
Chymus střílí do lidí
Jimmy ještě jednou
Chymus rozjíždí show
Hodně nasraný Jimmy
Chymus a fanatický fanoušek během OEF 2005
Opět Jimmy - že by basa mohla být vražedný nástroj?
|
1. Co tě napadne když se ohlédneš za tím
co po vás s ISACAARUM zůstalo? Které momenty ti nejvíce utkvěly v paměti?
A co bylo tak nějak zásadní pro tuhle kapelu?
To vypadá, jako kdybys po mně chtěl zúčtování něčeho, co je stále živé.
Zásadní momenty? Můj příchod do ISACAARUM, nástup do stáje OBSCENE, CD
Cunt Hackers, první turné po Evropě, zásadní koncert ve Wunstorfu, krátký
příběh o tom, jak jsem zase našel soudnost, album Shibari Kata… Vůbec
ten nejzásadnějsší moment spíš měl popsat Monthy, pokud by souhlasil se
mnou, že jím byl můj příchod do kapely v roce 1997 a kdy se v podstatě
udála ta největší transformace kapely. Ta myšlenka sloučit neslučitelné
nám otevřela dveře do mnohem širšího okruhu posluchačů. Víc snad ani nemá
cenu říkat, nerad bych se opakoval.
2. Jednou otázkou se podíváme i na čistě
black metalové začátky ISACAARUM, sledoval si a věděl si o kapele od samého
začátku nebo kdy si je vlastně začal registrovat? A jak na tebe působí
rané nahrávky "For Blood Is Life..." a "Die Verwandlung"
když si je dnes pustíš? A ještě jedna otázečka, proč vlastně odešel původní
zpěvák Graf Cornifer?
Popravdě řečeno, o té kapele jsem věděl jen v souvislostech, které v roce
1995 ke mně prosákly skrz INGROWING, jednotlivé členy jsem pak osobně
poznal o nějaký ten čas později, vlastně víceméně v době, kdy jsem dostal
nabídku do CLOSING, kde na basu hrál člen původní sestavy ISACAARUM. Dá
se to podat i tak, že moje znalost ohledně ISACAARUM se datuje od doby,
kdy jsem začal pracovat jako textař INGROWING – což byl další stupínek
k mé „renesančnosti“. Demo For Blood… se mi tenkrát vcelku líbilo – cítil
jsem v tom IMPALED NAZARENE a trochu rané CRADLE OF FILTH… Die Verwandlung
není tak zlá, ale ze všech blackových nahrávek ISACAARUM mám nejraději
7“EP split se SORATH „Meditations in Dark Green“, to je pro mne opravdu
jednoznačný vrchol černé tvorby ISACAARUM. Ke Grafu Corniferovi: někdy
mi připadne, že v podstatě ani nikdy neodešel, pouze přestal chodit na
zkoušky. Osobně jsem jej potkal před nějakým rokem a půl na finančním
úřadě. Ani na mě nějak nepůsobil dojmem, že něco jako muzika jej ještě
oslovuje. Co k tomu víc dodat?
3. Zavzpomínej jak si ty sám naskočil do
ISACAARUM... vím, že tě tak nějak přetáhli z CLOSING, ale ještě před tím
si zpíval s NCC... pamatuješ na turné s AGATHOCLES tuším v roce ´96? To
byla první kapela, kde jsi se rozhodl trápit hlasivky? Jak tě to vlastně
napadlo, se do toho s takovou vervou a energií pustit? Známe se už dlouho
takže vím, že si byl dobrý pařmen (stejně jako já v té době...), pak si
se vytratil do Budweisu a najednou je z tebe rock star...
No aby ne, abych si nepamatoval tu šílenou smršť koncertů N.C.C. a AGATHOCLES,
právě v té době jsem se poprvé potkal i mého, nyní již dlouholetého kamaráda
Lepru z ABORTION. Když to vezmu kolem a kolem, N.C.C. byl můj první pokus
o zpěvácké výkony – o těch neoficiálních (byly dva) už snad ani nebudu
mluvit, protože bych se červenal a styděl. Víš moc dobře, že i když psaní
recenzí a rozhovorů mi vždycky vcelku šlo (taky si vzpomeň kolik jsme
toho spolu během těch dlouhých večerů vypili, he, he he), pořád jsem chtěl
zkusit ten pocit stát na pódiu a trochu se vyblbnout… Když jsem to zkusil
poprvé, bylo to přesně ono, ten pocit se prostě vyrovná máločemu… A tak
začala moje frontmanská dráha. Moje zmizení do Budějovic ve své podstatě
zavinil Vlakin a INGROWING a basák z ISACAARUM (Crescention), díky nimž
jsem potkal budoucí, v současnosti již bývalou, ženu… nezi tím CLOSING
ukončili svou činnost a já přešel k ISACAARUM, kde došlo již k zmíněné
trasformaci. To, že mě nazýváš rock star, mi lichotí, ale stejně ti za
to nakopu prdel, jen co tě potkám, hehehe…
4. Jak probíhal samotný hudební přerod z
blacku severského stylu do sado black/grindu? Prostě si přišel a řekl
"Tak pánové tady v tý kapele se bude sypat!" a bylo vymalováno?
Jo kamaráde, nic není tak rychle, jak se zdá, zvlášť, když se ohlédneš
a s hrůzou zjistíš, že je to už skoro osm let. Tahle otázka je poměrně
častá, takže odpusť mou téměř rutinní odpověď. Někdy koncem října 1997
jsem se s klukama z ISACAARUM sešel v hospodě Na Kubě v Budweisu a tlachali
jsem o tom, jak si kdo tu spolupráci představuje. Z odpovědí na mé otázky
mi došlo, že kluci rozhodně chápou, že už jen ortodoxním blackem na nikoho
moc nezapůsobí, a že hledají opravdu něco v našich končinách neotřelého.
Tudíž se zhodnotily dvojí zkušenosti… kluků z blackových vod a ty moje
z grindových sfér. Podiová show – to jsem chtěl jasně hned – představa
byla a myšlenky se rodily tak jak rostly možnosti a míra ochoty zacházet
tam, kam se ostatní dívají přes plot svých niterných zábran. Zpočátku
to byla hrubá pre-amatéřina, teď už aspoň člověk ví, jak co narafičit,
aby efekt byl dokonalý. Takže to vlastně byla hlavně naše společná touha
najít tady v Čechách svou vlastní cestu a dělat to po svém.
5. Od začátku kdy si nastoupil do ISACAARUM dbáš na řádnou live show,
na pořádné divadlo... jak tě to napadlo a kde hledat vlivy, že by KING
DIAMOND nebo dokonce KISS? Šli jste do toho hodně zběsile a myslím, že
právě díky koncertům si vás řada lidí pamatuje...s každou deskou přicházíte
(musím říct, že i ostatní členové spolku se přizbůsobily) s novou show...
baví tě to ještě furt něco vymýšlet, dělat kostýmy a tak dále? Nejsi tím
už tak nějak unavený, přeci jenom krev dneska používá kde, kdo...
Já ti ani nevím, kde se to ve mně vzalo, fakt už si sám ani nedokážu odpovědět
tak, abych nelhal sám sobě. Fantazie. To je jediné, co mě teď napadá…
Spíš jsem někde něco viděl na obrázku a podvědomě jsem se snažil přizpůsobit
to potřebám ISACAARUM… a v současné době připravujeme s klukama zas něco
nového pro nadcházející turné s INGROWING… Pokud se to podaří vše vyrobit
tak, jak chceme, hodně lidí to asi nerozdýchá. Je pravdou, že dřív to
bylo spíš mou výsadou se převlékat a tak, ale klukům se asi zalíbilo si
tvořit takové to malé stage inkognito a v civilu být pan Jiný. Takže jesli
mě to baví? Jasně a v klukách mám velikánskou inspirační podporu! Za to
jim patří můj dík.
6. Pojďme dál, mezi lety 98-99 se nic výrazného
v ISAC. neděje, jen někdy v roce 99 k vám na basu nastupuje Vlakin...a
tam myslím, že se ta grindová polívčička začala ohřívat ještě rychleji,
co ty na to? Nehledě na to, že právě v tomto roce začíná i letitá spolupráce
Obscene / ISACAARUM... jak naši spolupráci hodnotíš? A koncem roku také
vychází první deska nové sestavy a to "Curbed"... mám tuhle
desku rád i když zvuk ještě řádně neřeže...jak ji s odstupem času hodnotíte
vy v kapele?
Faktem je, že když naše řady posílil Vlakin, tak rozhodně to byly opravdu
ultra zkoušky, protože to válcovalo jako bejk, a my hlavně byli natěšení
na to, jak se Vlakin zhostí basy právě na připravované fošně. Ani si nedokážeš
představit, jak jsem se tenkrát v Hradci klepal, než jsem tě oslovil ohledně
spolupráce, moc jsem tomu v té době nevěřil, že by to mohlo klapnout…
Každopádně současnou definici naší spolupráce sám jistě znáš. „Curbed“
je taková syrovina… Je tam všeho tak na půl cesty, kdy se prostě překopaly
staré skladby plus nějaké ty nové věci a bylo. Produkce tenkrát ještě
nebyla nic moc, ale občas si rád zavzpomínám taky, hehehe.
7. Posuňme se v historii dál, rok 2000 je
opět takové trochu hluché období, ovšem o rok později to už je jiná káva...je
tady "Cunt Hackers" - pro mnohé nejoblíbenější ISAC. nahrávka
s nesmrtelnými hity jako třeba "Teenage Cunt Powerplay". Jak
hodnotíš posun od "Curbed" a je vůbec něco co se ti na této
desce nelíbí?
Wow. Tahle placka, to byl prostě zlom. Tady se zhodnotilo úplně všechno
a nastartoval se nový směr, který již pár let, s malými obměnami držíme.
Sice obalově je teď někde malinko jinde, udělal bych to asi úplně jinak,
ale co se týká muziky – to je prostě poctivá porce punku, grindu a blacku…
A vyzkoušel jsem si i jiné polohy vokálů, než jen výšky a hloubky… No
a Teenage… To je prostě hymna mnoha fans, tady vlastně začaly prosakovat
moje oblíbené slovní hříčky a začal jsem ten styl trochu víc vybrušovat.
Jinými slovy… Dát tomu ještě jinej obal a byl bych spokojenej na výsost.
8. Dá se říct, že ve stejném roce začínáte
intenzivně koncertovat i venku, jeli jste evropské turné s EXHUMED a INGROWING...
zavzpomínej na tohle turné...já určitě nikdy nezapomenu na akci ve Wunstorfu...vím
jak si byl v šoku z toho, že místní omladina bojkotuje ISACAARUM a označuje
vás za sexisty a já nevím co ještě...to byla asi nejšílenější story vašich
koncertů nebo máš ještě nějakou jinou pecku, kterou by si rád připomenul?
Po "Menses..." jste jeli další evropské turné, tentokrát s WACO
JESUS, dají se ty dvě turné srovnat? Kdo z amíků byl šílenější? A kam
se chystáte zamířit se svoji show v následujícím roce?
To turné bylo naprosto vynikající, protože člověk strávil skoro měsíc
s bezva lidma. Wunstorf byl naprosto neuvěřitelnej… Tak omezený lidi jsem
nikdy předtím neviděl a ani bych nevěřil, že zeměkoule něco podobnýho
na sobě vůbec nechá žít. Od té doby více či méně máme zákaz vjezdu do
podobných zařízení jako jsou levičácké squaty. Víš, do dneška se nemůžu
smířit s tím, že někdo prostě muziku šíleně politizuje a hledá v tom významy,
který tam jednoduše nejsou. Jakoby se muzika ani nemohla dělat jen tak,
pro radost vlastní i ostatních. Ta netolerance, zvlášť, když nikoho žádným
způsobem neomezuješ… Je to přesně jako o svobodě, tam kde končí tvoje
svoboda, začíná svoboda někoho jiného… Pokud mám porovnat EXHUMED vs.
WACO JESUS, tak jednoznačně vítězí EXHUMED. To byli tak klidní a pohodoví
kluci, skoro jsem si připadal, jako že jsou to kamarádi od vedle. WACO,
to jsou prostě klasičtí Američani, se kterýma bylo velmi obtížné vyjít.
Jim také patří patřičný „dík“ za zlom mé psychiky. Co se týká plánů na
další turné, Vlakin a F.C. se rozhodli, že by nebylo špatné si zas vyjet
jako I+I, ale tentokrát sami, bez podpory kohokoliv jiného. Na to turné
se těším jako malý kluk, protože se vzájemně známe a bude to taková familiérnější
záležitost – banda blbů na cestách po Evropě a přilehlých pozemcích.
9. Na přelomu let 2002/2003 odchází Vlakin...
co si tomu říkal? Vím, že náhradu jste tentokrát měli hned...kde se zjevil
Jimmy a čím prošel před ISACAARUM? Hned se zapojuje do koncíků, samotné
tvorby...asi to byla ta vůbec nejlepší možná náhrada za Vlakina, ne?
Vlakin nechtěl brzdit rozjíždějící se mašinu INGROWING a ISACAARUM také
zrovna nebylo ve stádiu, kdy by zpomalovalo. Urychleně jsme dali hlavy
dohromady a F.C. kontaktoval Jimmyho, který v té době měl za sebou angažmá
v BIZARRE EMBALMING… Samozřejmě, má i svou vlastní beatovou kapelu TOMCAT
GARFIELD’S EMPTY BELLY BAND a právě tady odsud tahá ty geniální rockový
riffovačky v pozdější tvorbě ISACAARUM. Přiznám se, že Vlakin je persona,
ale Jimmy šel v tomhle mnohem, ale opravdu mnohem dál. A myslím si, že
je to na pódiu vidět.
10. Ale to už jsme u "Menses Exorcism",
já se přiznám ja sice tuhle desku mám rád, ale přitom ji i nenávidím,
mám na ni prostě rozporuplné názory...jak si na tom ty?
Pocity mám obdobné. Mrzí mě ta mid-range produkce, ta prostě je podělaná
od A až do Z. Ale nikdy nepřestanu tvrdit, že je to album, které obsahuje
velice silné songy. Někdo ji má rád, někdo ne… Myslím, že to nemá cenu
se nad tím pozastavovat, prostě je to tak a změnit se to nedá.
11. Tuším, že krátce po turné s WACO JESUS
začíná asi zatím největší krize ISACAARUM, chceš tvůj odchod a následný
příchod nějak komentovat?
Ty jsi jeden z mála lidí, kteří vědí důvody, kvůli kterým ta krize přišla…
Přetažení, únava materiálu, zkrat… myslím, že od té doby jednu kapelu
fakt už nemusím.
12. Co tě pohání psát tak vlhké texty? Hromadí
se ti sperma pod pokličkou a takhle to tlačíš ven nebo o co tam jde? A
vidíš tam ty osobně nějaký posun během let? Kam až vlastně v textech chceš
dojít? Hledáš nějakou totální porno nirvánu?
Víš, to nějak tak vyplynulo v době, kdy všichni se opičili po CARCASS
patologickými texty a tak… Vím, že to, co píšu není nic světobornýho,
ani objevnýho, ale je to o lásce a o vztazích mezi lidmi (velmi nadneseně
řečeno). Mě moc nebaví věci ve stylu politických textů, nikdy jsem tomu
nepřišel na chuť, ačkoliv u některých kapel bych byl asi rozladěn, kdyby
začali zpívat místo o politice třeba o mrtvolách. Texty jsou mou fantazií,
dříve jsem sbíral a sledoval všechno co se děje na poli lechtivých snímků,
ale nyní mě tyhle věci už nijak nenaplňují a hraji si jen s šílenými nápady.
Dost těžko se to popisuje, kdo mě nezná osobně, může si myslet, kdovíjak
nejsem ujetej, ale situace je úplně jiná a ty to víš, myslím, sám nejlépe.
Prostě jen a jen čistá fantazie a hraní se slovíčky, překrucování významů
zabalených do igelitu a zbičovaných. Právě i tím se snažím podnítit i
fantazii lidí, kteří mé výplody čtou. Skutečně se spíš zaobírám myšlenkou
brutality latentní, než zjevné. Naservírovat něco přímo, to umí každý,
ale donutit lidi uvažovat… To už je o něčem jiném.
13. Lahůdkou u ISACAARUM jsou vždy fotky
a celkový layout obalu...je mi jasné, že máš tuhle práci rád, vždyť kde
by bez tebe Obscene prod. byl ale jak je pro tebe složité zhmotnit vaše
představy? Zdá se mi to desku od desky dotaženější...jak se ti dělalo
na "Shibari..."?
Jak se říká: If you know where to go… Od té doby, co jsem začal pracovat
jako profesionální grafik a designér, jsem měl možnost se setkat s mnoha
lidmi. A proto i moje možnosti začaly růst, takže příprava snímků na Shibari
nebyla až zas tak složitá, či finančně extra náročná. Měl jsem k dispozici
suitu profesionálů, kterým jsem pomohl jakkoliv předtím a mé služby se
tímto zhodnotily ve prospěch image ISACAARUM. Prvotní idea Shibari vznikala
už v prosinci minulého roku, krátké story boardy, náčrty, konzultace s
výše zmíněnými lidmi a začalo to do sebe zapadat jako skládačka. Fotografování
zabralo celý jeden den, protože se mi už v hlavě točila myšlenka videoklipu,
tudíž jsem si nasekal pár záběrů, které jsou v něm použity. Grafické práce
mi pak zabraly cca 60 dní, zvažoval jsem spoustu možností a variant použití
barev, způsob tisku a tak… Věřím, že grafická část Shibari je v ČR u kapel
podobného zaměření vskutku do té doby nevídaná. Ale neboj se, na další
desce se zase zkusím překonat – už si to pomalinku dávám v hlavě dohromady
a doufám, že se bude opravdu na co dívat.
14. A jsme u nové desky...trošku nám ji
představ...o co hudebně a textově kráčí...jaký je rozdíl mezi vaším spermetal
a nihil metalem? A co je Shibari Kata a co se skrývá za pojmem a další
praktiky?
Vyloženě ve zkratce… protože to je ten typ otázek, který nesnáším. Proč
měnit něco, co funguje, proto jsme tentokrát vsadili hlavně na dvě věci…
S ohledem na úspěch Cunt Hackers, kde je vyšší frekvence hlubokých vokálů,
jsme se rozhodli, udělat skladby právě s tímto trendem – nastydlý medvědi
s příměsí chřipkovitých vran. Další věc, kterou se dá hromada věcí vytáhnout,
ale i pekelně zkazit je produkce, a to je to druhé eso Shibari. Ta je
vážně slušná. Textově? Ále, pokoušel jsem se o větší zhovadilosti, snad
se mi to povedlo. Spíš jsem si pohrával s myšlenkami o krvesmilstvu a
tak. Texty vznikaly tentokrát za standardních podmínek, tedy v průběhu
říjen 2004 – květen 2005 takže opravdu jsem se snažil to dotáhnout do
konce. Spermetal? Nihil metal? Nic víc, než tvoje oblíbená prodejní značka,
čím šílenější, tím lepší… A že ISACAARUM hraje nihil metal, jsem se dozvěděl
z plakátu na OBSCENE SOCIETY festu z minulého roku. Takže si myslím, že
to vymyslel buď Barvák, nebo ty, hehehe…
15. Nahrávání jste tentokrát směřovali do
Jižních Čech a malého studia Loco ve Větřní...já tam byl a skutečně na
mě dýchla taková rodinná pohoda, jak se vám točilo?
Po hostivařské studené sprše jsme chtěli změnu, dlouho jsme váhali, kam
vůbec vyrazíme točit. Pak ve finále jsme slyšeli nahrávku právě ze studia
LOCO a ta nás posadila pěkně na glutaeus maximus. Navíc Réna je náš kamarád,
takže jsme si hodili korunou a vyrazili jsme k němu. Myslím, že popisovat
přízemí obrovské vily, hlídané několika psy a jednou línající kočkou je
úplně zbytečné. Fakt, teplo domova. Réna se navíc ukázal jako velice profesionální
producent, který byl geniálně naladěn na stejnou vlnu jako my. No prostě
a jednoduše… PARÁDA!
16. Tvé tipy na hity na této desce? A co
"Blow Job Time Pt. 2"...jak se tenhle ploužák na desku vloudil
a kdo ho vymyslel?
Hehe, já miluju Buttsuck, Clitblaster, Shit Paintress, Bukakke Bitchbombers,
Blow Job Time Pt. 2 a Perineum Battlefield. Ploužák? Blow… to je ozvěna
turné s WACO JESUS… Kdo viděl naše vystoupení během tohoto turné, mohl
si všimnout, že tam byla jedna scéna, kdy Jimmyho rozkrok je plný mý držky
(no prostě jsem ho hulil)… Do toho se hrál takový pomalý motiv. A právě
tenhle motiv dal vzniknout Blow Job Time Pt. 2 – nerad bych kecal, ale
tuším, že to byl Jimmy, kdo s tím riffem přišel.
17. Představ celý ten proces tvorby "Shibari...",
co za tímhle albem vězí? A jaká je vaše spokojenost pár měsíců po vydání?
Za tímhle albem vězí spousta okolností… Můj návrat do řad ISACAARUM, práce
s mnohem větší chutí, spousta energie a radosti, trochu zkalené Bambusovým
odchodem… Spousta přání a snů o neevropském turné a hlavně, nový bod od
kterého se odrazíme při přípravě image a tracků pro novou desku… A také,
v neposlední řadě i spousta hodin strávených ve zkušebně vymýšlením riffů
a aranží… Co víc k tomu říct?
18. Ještě jsem se tady nezmínil o Monthym,
přitom právě jeho hra na bicí je zcela typická pro ISACAARUM!!! Monthy
má skutečně zvláštní styl a právě i díky němu hned vím, že jde o ISACAARUM...není
tak? Jak s vámi jako starý fotřík vychází?
Víš, někteří lidé jeho styl hry nemohou vystát, ale my jsme také o sobě
nikdy nikomu netvrdili, že jsme mistři svých nástrojů, pro nás je to pořád
zábava a proto se hraje tak, jak nás to baví… Je to čistě naše věc, pokud
někdo chce poslouchat brutální bubnová harakiri, tak ať nás vezme objížďkou…
Jsme jako punkeři, jedeme to svoje. Přece jen on sám o sobě tvrdí, že
starýho psa novejm kouskům už nenaučíš. Řekl bych, že až se Monthy dozví,
žes ho nazval starým fotříkem, že tě asi potrestá… Ty bejku, vždyť je
ode mne a od tebe jen devět roků, tak jakej fotřík? Monthyho mám moc rád,
protože on se jen tak nenechá vyvést z jeho čerturovného klidu… Je to
prostě náš Monthy.
19. Po "Shibari..." odchází Michal, jeden ze zakládajících členů
ISACAARUM...co k tomu můžeš říci? Vy zatím zůstáváte ve čtyrech, budete
někoho hledat nebo je to pro teď konečná situace? Osobně mě přijde, že
právě tahle sestava je možná nejsilnější za celou éru kapely a vidím jak
se ostatní zapojují do věcí kolem ISACAARUM a to je určitě fajn když vše
neleží jen na tobě, ne? A myslím, že třeba Fuckorák mě skutečně překvapil,
mastí kytaru jak samotný ďábel!!!
Nic moc, ještě před natáčením Shibari nám Michal aka Bambus oznámil, že
po desce ukončí svou činnost v ISACAARUM. Byli jsme z toho dost zaražení,
ale osobně jsem v tom viděl hlavně rodinné důvody a nemělo smysl jej dál
ukecávat. Finito. Učinili jsme chabý pokus doplnit sestavu, ale ve finále
jsme usoudili, že prostě ve čtyřech se to lépe táhne. Vejdem se do jednoho
auta s jistou mírou pohodlí, což skýtá příjemné zadostiučinění při dlouhých
cestách z koncertů… F.C. se s plnou vervou začal věnovat managementu kapely,
za což jsem mu neskonale vděčen, prostě to zase začalo fungovat. A F.C.
a hraní na kytaru? To víš, je na tu kytarovou linku sám, a není se kam
schovat, takže bylo jen na něm, jak se s tím popere… Řekl bych, že to
zmákl na jedničku, viď?
20. Pojďme ještě na chvilku k tvé osobě...vím,
že si teď hostoval u AHUMADO GRANUJO, hraješ tam na valchu nebo jak? Sám
si mi říkal, že jste byli zapařit na Ukrajině, takže jak tam bylo a bude
tvá spolupráce s A.G. pokračovat nebo to byla jen přátelská výpomoc? Čemu
dalšímu se právě teď věnuješ, co tě právě v těchto dnech naplňuje?
AHUMADO GRANUJO je v mém životě zvláštní fenomén. Absolvoval jsem s nimi
partu zkoušek, dvě vystoupení a pak najednou ticho po pěšině. Chtěl jsem
z toho udělat regulérně fungující kapelu, ale zatím lehce bez úspěchu…
Zatím to nebudu moc komentovat. Uvidím s čím kluci přijdou, pokud přijdou.
A čemu dalšímu se věnuju? Přítelkyni, pejskovi… textařil jsem několik
tracků pro novou flešlesí desku To Kill For Skin, to samé včetně obalu
mě bude čekat u INGROWING a jejich Cloned and Enforced, texty SATISFUCKTION,
obal LOCOMOTIVE, webové stránky DESPISE, technařina AREA 51 a LITKA SYSTEM.
A bla bla bla… je toho na 24- hodinovej den fakt mraky.
21. Co je GRAVIDAARUM, rock´n´roll verze
ISACAARUM? Budete s touhle kapelou hrát koncerty? Nebo jste nahráli jen
jeden song a tím to všechno končí? Čí je to nápad a kdo se tohohle bandu
všechno zúčastňuje?
GRAVIDAARUM je takovej sranda match s klukama z punk bandu TĚHOTNEJ YEŽEG,
se kterýma jsme natočili jejich písničku Loutky. Nic víc. Pokud se kluci
objeví tam, kde jsme i my, tak si tu jednu skladbičku břinknem společně.
Toť vše. Je to hlavně o kamarádství a legraci.
22. Tak a dokráčeli jsme ke konci... co čeká ISACAARUM do konce roku 2005
a v nastupujícím roce 2006?
To teda… do konce roku 2005 nás čekají ještě tři živá vystoupení a rok
2006 bude ve znamení turné s INGROWING, přípravou nového materiálu a jedné
velké specialitky, kterou zatím nebudu zmiňovat. Ale pokud se mi to povede…
bude to stát za to.
ptal se : Čurby
odpovídal : Chymus
listopad 2005
http://isacaarum.wz.cz/
|